Első alkalommal az Europa Property Gálán
A díjat idén első ízben adjuk át az Europa Property Gálán számos más ingatlanpiaci kategória mellett.
A CRE Awards már évek óta jutalmazza a kiemelkedő teljesítményű ingatlanpiaci szerplőket, projekteket és igen kiterjedt Közép Európai fókuszú kapcsolati hálójuknak köszönhetően a régió tipukus ingatlanfejlesztései számára komoly hatással bírnak a jógyakorlatok kommunikációjával.
https://www.creawards.eu/
A díjra idén még nem kellett pályázni,-mivel hazánkban még nincs befejezett WELL beltéri projekt ezért a zsűri az IWBI-nél regisztrált hazai projektekből tudott választani. A következő évben a pályázati rendet kibővítjük, további szakmai szervezetek bevonásával és – a hosszabb előkommunikációs időnek köszönhetően- lehetőséget biztosítunk a projektek saját szempontból történő bemutatására is a
ww.welliroda.hu oldalon is.
A ZSŰRIZÉS
A kérdésekben igyekeztünk a Well Minősítés 10 jellemző területét megemlíteni -vastagon szedett szövegrész- hogy egészen átfogó kép alakuljon ki az értékelés során.
1.) A project építészeti- belsőépítészeti minősége ,a szerkezeti , természeti környezeti adottságokhoz való alkalmazkodásában a Well értékteremtés érdekében. A mozgást támogató megoldások -lépcsőhasználat,teraszok, stb- valamint a biofil design megvalósulásának értékelése.
2.) Milyen eszközökkel szolgálja az ergonómiai komfort és akusztikai elvárásokat a projekt. A mobil bútorzatok változatossága, állítható magasságú minkahelyek, hangelnyelő megoldások,intim zónák stb stb.
3.) Az előírt fényviszonyok milyen innovatív módszerekkel lettek támogatva a berendezések, építészeti megoldások és világításvezérlés módszereivel?
4.) Az üzemeltetés,karbantartás ,különösenen a levegőminőségre vonatkozó kommunikációs támogatottsága a projektben? Innovatív adatgyűjtés ,riportálás. Mennyire sikerült az üzemeltetési kérdéseket értékteremtő előnyként kezelni bemutatni, kommunikálni?
5.) Milyen minőségű külső kommunikáció támogatja a projekt well érétkét főleg az ingatlanpiac felé? Hogyan mutaja meg a piac számára a befektetés értékét, megtérülését,hogy azokból más fejlesztő, bérlő bátorságot merítsen?
6.) A munkavállalók , bérlők tájékoztatása a minősítés folymatáról, illetve annak fenntartásáról milyen hatékony eszközökkel zajlik? A belső kommunikáció mennyire tud valódi bevezetési eszközzé válni,az elkötelezettséget megteremteni, fenntartani? Milyen kreatív, innovatív eszközöket használnak ennek kivitelezésére? ( appok, social,és más digitális megoldások is)
7.) A projekt által bevezettet új HR folyamatok , és a WELL tudatosítás érdekében tett megoldások minősége. Étkezési, és más egészségmegörzési programok támogatása és azok kommunikációja.
8.) A Well munkahely közösség-építő hatása és gyakorlata mely az employer brandinget leginkább támogatja.Műalkotások,és más - a szellemi jólétet támogató- programok minősége.